przekazywana na podstawie art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych), Dz.U.UE.L.2016.119.1 (dalej: „RODO”)
Administrator danych osobowych
- Administratorem danych osobowych jest Hurtownia Art. Spożywczych Krzysztof Pęski z siedzibą w Zambrowie, przy ul. Mazowieckiej 53A, 18-300 Zambrów, posługująca się numerami REGON: 450089939, NIP: 7231001894, (dalej „Administrator”).
- Administrator posiada stronę internetową zlokalizowaną pod adresem peski.com.pl zaś poza kontaktem pocztowym i osobistym pod adresem siedziby, można się z nim kontaktować również mailowo na adres: transport@peski.com.pl
Cel i podstawa prawna przetwarzania danych osobowych
- Dane osobowe przetwarzane są w celu:
- Prowadzenia korespondencji w tym udzielania odpowiedzi na wysyłane do administratora wiadomości, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), jakim jest utrzymywanie kontaktu osobom zainteresowanym naszą działalnością, terminowe prowadzenie wszelkiej komunikacji w związku z prowadzoną działalnością, dbanie o jakość współpracy z klientami, kontrahentami oraz innymi zainteresowanymi stronami – z wykorzystaniem poczty elektronicznej,
- Prowadzenia rozmów przed zawarciem umowy, zawarcia umowy oraz jej wykonania na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO), jakim jest dokonywanie czynności związanych z prowadzoną działalnością z osobami uprawnionymi/wyznaczonymi do działania w imieniu lub na rzecz innych podmiotów będących drugą stroną umowy lub na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, gdy w/w czynności podejmowane są bezpośrednio z osobą fizyczną, która jest drugą stroną umowy,
- Archiwizacji materiałów i komunikatów, w tym korespondencji, wytworzonych przez Administratora w ramach prowadzonej działalności gospodarczej, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO), jakim jest udokumentowanie prowadzenia działalności zgodnie z obowiązującymi przepisami;
Odbiorcy danych i przekazywanie danych osobowych poza EOG
- Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom współpracującym z Administratorem na podstawie zawartych umów. W szczególności dane mogą być udostępniane podmiotom, które świadczą na rzecz Administratora usługi wsparcia IT, w tym obsługę i serwisowanie systemów informatycznych, hosting danych i usługi chmurowe, dostawcom usług poczty elektronicznej, archiwizacji i niszczenia dokumentacji, operatorom pocztowym lub kurierom, firmom doradczym, z którymi Administrator współpracuje. Ponadto dane osobowe mogą być przekazywane organom lub podmiotom publicznym (bądź wykonującym zadania publiczne) uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
- Co do zasady dane osobowe nie będą przekazywane poza obszar Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Gdyby natomiast taki transfer danych osobowych miał się odbyć w przyszłości – co może się zdarzyć między innymi w związku z ewentualnym korzystaniem przez Administratora z rozwiązań informatycznych opartych na rozwiązaniach chmurowych lub serwisowanych przez centrum obsługi zlokalizowane poza Europejskim Obszarem Gospodarczym – Administrator zapewni mechanizm, który zgodnie z prawem Unii Europejskiej legalizuje transfer i zapewni odpowiednie gwarancje ochrony danych osobowych. O takim transferze osoby, których dane dotyczą, będą uprzednio poinformowane.
Okres przechowywania danych osobowych
- Administrator będzie przetwarzał dane osobowe przez okres niezbędny do załatwienia sprawy, w związku z którą następuje korespondencja, a po tym terminie korespondencja będzie nadal przechowywana w niezbędnym zakresie w celach archiwizacyjnych, związanych z udokumentowaniem prowadzonej działalności gospodarczej przez okres nie krótszy niż przedawnienie ewentualnych roszczeń.
Dobrowolność podania danych osobowych
- Podanie danych osobowych jest niezbędne w celu prowadzenia korespondencji z Administratorem.
Profilowanie i automatyczne decyzje
- Dane przetwarzane do celów opisanych w niniejszym dokumencie nie będą podlegały profilowaniu, a wobec osób, których dane dotyczą nie będą podejmowane zautomatyzowane decyzje.
Prawa osób, których dane osobowe dotyczą
- W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych, osobom, których dane dotyczą, przysługują następujące prawa:
- na zasadach określonych w art. 15 RODO – prawo dostępu do swoich danych osobowych;
- na zasadach określonych w art. 16 RODO – prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
- na zasadach określonych w art. art. 17 RODO – prawo żądania usunięcia swoich danych osobowych;
- na zasadach określonych w art. 18 RODO – prawo żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych;
- na zasadach określonych w art. 21 RODO – prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych, o ile przetwarzanie opiera się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora.
- Powyższe prawa mogą być zrealizowane poprzez wyrażenie stosownego żądania wobec Administratora na adresy kontaktowe wskazane w ustępie 1. „Administrator Danych Osobowych” na początku niniejszej informacji.
- W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych, osobom, których dane dotyczą, przysługuje ponadto prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w szczególności w państwie swojego zwykłego pobytu, swojego miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia. W Polsce organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych Stawki 2, 00-193 Warszawa.